Vår jobb var å skape en identitet som umiddelbart kommuniserer den eksklusive profilen som prosjektet har. Navnet ble rett og slett adressen – 13A, med Snipetorpgata som undertittel til logoen. Identiteten er bygd opp rundt en mørk og eksklusiv marmor, med stemningsbilder i sort/hvitt og detaljer i gull. Store bildeflater og mye luft preger prospektet.
Nettsiden er bygd opp i vår egenutviklede løsning Properti. Dette er et verktøy som gjør det enkelt og effektivt å markedsføre eiendomsprosjekter, med blant annet en integrert boligvelger. Vi har videre tatt ut profilen på alle flater – prosjekt, print og digitale annonser, sosiale medier, nyhetsbrev, roll-ups og plakater.
Arkitekten bak prosjektet, Børve Borchsenius, har levert 3D’er med interiør som speiler den eksklusive stilen.
Med gjennomarbeidet konseptutvikling, tett oppfølging og med godt samarbeid har R8 Edge virkelig levert varene på dette boligprosjektet. Vi er superfornøyd.
R8 Edge fanget opp innholdet på en profesjonell måte og sluttresultatet skiller seg fra andre prosjekter. Flott resultat!
Se også:
Hjertet av Skien
Klosterøya er Skiens nye kraftsentrum med et yrende nærings- og kulturliv – og lekre boliger vest på øya. Vi har jobbet med Klosterøya Vest siden 2012, og nå er det duket for salgsstart for byggetrinn 4.