• Arbeider
    • Sommeren er reddet!
    • Creating Value with Passion and Purpose
    • Innsikt gir vekst
    • Skikkelig brysom
    • Ready for take off
    • ⟶ Se alle arbeider
  • Kontakt
    • Våre tjenester
    • Medarbeidere
  • Aktuelt
    • Nyheter
    • Blogg
    • Jobb hos oss
Facebook
Instagram
R8 Logo
  • R8 Property
  • R8 Management
  • R8 Home
  • R8 Edge
MENY
R8 Edge
R8 Edge
MENY
R8 Edge | Cases | Vi rullet ut den røde løperen

Vi rullet ut den røde løperen


AniCura har 45 veterinærklinikker, og fire dyresykehus i Norge. I juni åpnet nye AniCura Dyresykehus Oslo, et «state of the art»-sykehus for våre firbente venner. Vi ble utfordret – hvordan skape oppmerksomhet rundt åpningen under koronarestriksjoner?

Det ble et digitalt kampanjeløp med høy showfaktor, der vi rullet ut den røde løperen for AniCuras VIP-gjester: De firbente.

Fortjent oppmerksomhet i en tid med høy aktivitet i sosiale kanaler roper på kreativitet, spissede budskap og strukturert planlegging. I tett samarbeid med engasjerte AniCura-ansatte idéutviklet vi et direktesendt åpningsshow, i beste digitale sendetid. Spekket med gode råd til katt- og hundeeiere og Strenge Stellas sjarmerende pekefinger.

Vet du hvordan kjæledyret ditt hjerteopereres? Omtrent som oss. I forkant av åpningsshowet produserte vi en rekke innslag fra det spesialiserte sykehuset. Vi fulgte operasjoner, intervjuet spesialister og dokumenterte hvor godt dyrene blir ivaretatt når de trenger det som mest.

Målgruppene for AniCura Dyresykehus Oslo er både dyreeiere og henvisende veterinærer. Den røde løperen ble rullet ut i native annonsering på både VG og Aftenpostens digitale flater, målrettet etter geografi og alder. Sykehusets kvaliteter ble godt fortalt i content-annonse i Aftenposten. Åpningsshow og informasjon om det nye dyresykehuset ble annonsert og omtalt i egne flater, som nyhetsbrev, nettsider og sosiale medier.

Kampanjen og ikke minst det profesjonelle og spennende åpningsshowet skapte en betydelig intern stolthet i AniCura. Vi har stor pågang fra nye kunder, og setter pris på at veldig mye av innholdet som ble produsert til åpningen kan gjenbrukes i lang tid.
Yngvild Portvik Hansen, klinikksjef ved AniCura Dyresykehus Oslo

Rød løper-konseptet ble godt mottatt av målgruppe, AniCura og ikke minst VIP’ene

"Behind the scenes" fra opptak

Se hele sendingen her – det har over 20.000 andre gjort!

 

Kampanjen ble gjennomført i samarbeid med kommunikasjonsrådgiver Cecilie Feen i Spinn Kommunikasjon.

Rød løper-bildet er skapt av fotograf Ove Sandersen.

Andre arbeider
Mor og barn leker i svømmebasseng fra Pahlen
Nettbutikk
Hopp ut i det!
Hellefosstunet case
Eiendom
Hvis barna fikk velge…
Film
Skikkelig brysom
Alle arbeider
Vi skaper vinnere
R8 Logo

Powerhouse Telemark
Dokkvegen 11
3920 Porsgrunn

Send oss en epost på hei@r8edge.no eller ring oss på 47 685 000

Facebook
LinkedIn
Instagram

made with ♥ by R8 EDGE | KF22 | Personvern