– Lag en sommerkampanje, var briefen fra kunden Arkaden Skien.
Konkurrentene fristet med sommersalg, blomster og badeballer. Arkadens merkevareplattform sier at de skal være noe annet enn de andre kjøpesentrene. Og at de skal skape liv i byen – derav slagordet «Alt for byen».
Løsningen ble å skape sydenstemning på Handelstorget, rett uten for døra til Arkaden. Med parasoller, paraplydrinker, solstoler og underholdning for store og små. Senterleder Aziz Chaer tente umiddelbart på ideen og skaffet til veie flere tonn med sand. Klart det må være sandstrand i Syden! Konseptet Handelstorget Live flyttet vi ut av sitt digitale studio og arrangerer konserter på torget med lokale artister.
Stikk tærne i sanden og nyt sommeren i Syden! 🏖
Se også:
Vi rullet ut den røde løperen
AniCura har 45 veterinærklinikker, og fire dyresykehus i Norge. I juni åpnet nye AniCura Dyresykehus Oslo, et «state of the art»-sykehus for våre firbente venner. Vi ble utfordret – hvordan skape oppmerksomhet rundt åpningen under koronarestriksjoner?
Les om den store digitale åpningskampanjen