Vi ble engasjert for å bistå R8 Group med transformasjonen. Første steg var Brand Sprint, for å definere essensen – magien – til investeringsselskapet, som oppsummeres i slagordet: Creating Value with Passion and Purpose.
Med dette som fundament utviklet vi nytt navn, ny visuell identitet og nye nettsider. Navnet RISING gir assosiasjoner til vekst og utvikling – med Emils oppvekst på Rising i Skien som en fun fact. Logosymbolet består av en sommerfuglaktig form i en sirkel, som representerer transformasjon og endring, kretsløp og bærekraft. Med bærekraft som en vesentlig drivkraft i investeringene var det naturlig å velge en grønn fargepalett. Den består av en mørkegrønn som viser profesjonalitet og soliditet, og en sterk grønn som tilfører energi, håp og vekst.
Jeg er så stolt av å presentere selskapet mitt som RISING! R8 Edge har gjort en solid jobb med å definere hva vi er tuftet på, og deretter skapt en navn og en profil som viser dette på en fantastisk måte.