Etter å ha hjulpet EiendomsMegler 1 Telemark med en strategisk merkeplattform basert blant annet på selskapets verdier, fikk R8 Edge oppdraget med å utvikle en kampanje som som skulle kommunisere resultatet av dette arbeidet. Målgruppen for kampanjen var tredelt: Kjøpere og selgere av bolig og eiendom – og egne ansatte. De ansatte har all grunn til å være stolte av jobben de gjør og fortjener en ”påminnelse” om dette.
Basert på ideen #DenFølels1, har vi utarbeidet annonser både for print og digitale medier, samt en landingsside for kampanjen. Noen av selskapets egne meglere er kampanjens perfekte fotomodeller, og viser gleden det gir å gå ”all in”!
Fotograf: Kasper M. de Thurah
Kampanjen formidler våre megleres engasjement med glimt i øye, og er helt i tråd med merkevaren vår. Den kan i tillegg brukes på utallige måter internt og leve videre lenge. Vi er strålende fornøyde!