Vi startet prosjektet med blanke ark. Fase 1 besto i å komme opp med et godt navneforslag. Membra, som nå er registrert, ble valgt.
MEMBRA® Våtromsystem er litt på siden av Isolas øvrige sortiment, og kunden ba oss utvikle logo og komplett visuell identitet for dette nye konseptet, som kort fortalt består av heftprimer og de selvklebende komponentene membranduk, mansjetter, hjørnemansjetter og forseglingsbånd for hjørner og avslutninger. De selvklebende komponentene gjør at det ikke lenger er nødvendig å benytte lim eller skjøtetape i forbindelse med monteringen. Dermed spares masse monteringstid. Jobben blir renslig og effektiv samtidig som sluttresultatet blir det aller beste.
En ganske så magisk nyhet, med andre ord, og vi kom opp med lanseringskampanjen ABRAKABADBRA – magi på badet!
For å vise magien i praksis, laget vi lanseringsfilm sammen med Fenomen.
R8 Edge har også utarbeidet brosjyre, monteringsanvisning, demomodul til butikk, roll-ups og annonser til fagpressen.
Nyheten MEMBRA® Våtromsystem er blitt godt mottatt, ikke minst blant Isolas selgere. De har fått en komplett verktøykasse som gjør det enklere å forklare at “verden aldri blir den samme igjen”. I alle fall ikke på badet!