Lunsj med en Edge – merkevarebygging


Er du lei av å konkurrere på pris? Er du lei av å sitte med markedsplanen og lure på hva du bør gjøre for å få pilene til å peke riktig vei? Er du lei av å hoppe fra det ene tiltaket til det neste, uten å vite hva som egentlig fungerer?

Etter flere forespørsler kjører vi en reprise av det populære lunsjseminaret som vi hadde juni:

16.august kl 12-14: ØK DIN KONKURRANSEKRAFT GJENNOM MERKEVAREBYGGING

Byråleder Yvonne har jobbet med sterke merkevarer som Stratos og Troika, og snudde utviklingen i smykkefirmaet Huldresølv fra minus til pluss på bare ett år. Nå deler hun sine erfaringer og sin «oppskrift» på hvordan skape en sterk og attraktiv merkevare.

En annen som har snudd minus til pluss er Arkaden i Skien. Sammen med senterleder Aziz forteller vi historien bak snuoperasjonen og hva som har vært avgjørende for suksessen.

Et viktig grep for å skape en attraktiv merkevare er å være relevant for målgruppen, og tilby en reel fordel. Isolas hovedmålgruppe er håndverkere og vår rådgiver Thomas og Isolas kommunikasjon- og reklamesjef Petter forteller hvordan vi har jobbet sammen det siste året for å gjøre Isola enda mer relevant for nettopp denne målgruppen.

Velkommen til en deilig og inspirerende lunsj – hos Restaurant Jacob & Gabriel i Skien.

Påmeldingen er nå stengt.

 

 


Lyst til å være med neste gang?

NB: NY dato!

Fredag 26.10: Markedsplan 2019: Slik velger du riktige kanaler

Kontakt oss

Send oss en epost på hei@r8edge.no eller ring oss på +47 476 85 000