Mats Flatland


Strategisk rådgiver

Mats Flatland (f. 1978) hjelper selskaper med digitale strategier, konsepter og forretningsutvikling. Han har lang erfaring med hvordan man effektivt benytter sosiale- og digitale medier som en integrert del av øvrig markedsføring. Han har ledet og gjennomført en rekke webprosjekter, inkludert strategiarbeid knyttet til mål, innhold og budskap på en nettside.

Mats har siden jobben som vit.ass. på Handelshøyskolen BI i 2001 – hvor man dypdykket i hvordan tradisjonelle aktører kunne lykkes med netthandel – vært opptatt av hvordan teknologien kan utnyttes for å skape bedre løsninger for forbrukeren, og dermed skape økonomiske resultater for bedrifter.

Om sommeren finner du gjerne Mats på golfbanen på Jønnevald i Skien.

2018 – d.d.
R8 Edge, strategisk rådgiver
2011 – 2018
FJUZ Kommunikasjon, digital leder og rådgiver
2008 – 2011
RADsoft, markedssjef og daglig leder
2008 – 2008
Finn.no, produktsjef eiendom
2005 – 2008
NorgesGruppen, MIX-kjeden, markedssjef spill, telefoni og tjenesteprodukter
2001 – 2005
Handelshøyskolen BI, forskningsassistent