Trine Ruud


Trine Ruud (f.1989) er en engasjert prosjektleder og rådgiver med en sterk interesse for kommersiell kommunikasjon, og spesielt strategisk bruk av sosiale medier og digitale kanaler. Hun er opptatt av å tenke helhetlig med merkevarer og ser verdien av å jobbe tett med kunde for å finne de beste løsningene. Med et strukturert og ryddig blikk bidrar hun til effektive og smidige prosjektprosesser hele veien.

I sekken har hun en BA i Markedsføring og flere års erfaring fra byrålivet i Oslo med prosjektstyring og rådgivning, for både små og store kunder på tvers av fagområder. Der opparbeidet hun seg særlig sterk kompetanse innenfor kommunikasjon på digitale flater, samt et eget spesialtfelt innen influencermarketing.

På fritiden er hun over middels interessert i trender og «snakkiser» i omverdenen – og er derfor stort sett oppdatert i hva som rører seg i samfunnet (inkludert kjendisverdenen).

2018 – 2021
Kommunikasjonsrådgiver og prosjektleder, MSL
2016 – 2018
Prosjektkoordinator, IDÉ House of Brands
2011 – 2013
BA i Markedsføring, med spesialisering innen visuell identitet, Høyskolen Kristiania